De tevredenheid van onze payrollmedewerkers staat bij ons hoog in het vaandel. Om die reden hebben we onlangs een tevredenheidsonderzoek onder hen afgenomen. Dit onderzoek zal in het vervolg jaarlijks plaatsvinden, zoals het jaarlijks terugkerende klanttevredenheidsonderzoek.

De elementen die aan bod kwamen: 1) Klantvriendelijkheid,  2) Informatievoorziening, 3) Inschrijfproces, 4) Gebruiksgemak Flexportal,  5) Salarisverwerking

Tevredenheid: 7,6

Het algemene tevredenheidscijfer resulteerde in het cijfer 7,6. Ruim 60% van het totaal aantal respondenten waardeerde ons met een cijfer van een 8 of hoger.

Meest sterke elementen

  • Service, uitbetaling
  • Digitale ondertekening contracten
  • Klantvriendelijkheid

 

Concrete acties

Ondanks een ruimvoldoende score, is er genoeg ruimte voor verbetering. De positief kritische feedback die wij ontvingen, had met name betrekking op functionaliteiten binnen ons online urenportaal Flexportal dat circa een jaar in de lucht is. Dankzij alle feedback hebben wij reeds diverse verbeteringen doorgevoerd om het gebruiksgemak van Flexportal te vergroten. Denk hierbij aan de ontwikkeling van de Flexportal app.

Ter verbetering van het vertrouwen en informatieoverdracht ontwikkelden wij speciaal voor payrollmedewerkers een video waarin we uitleggen wie we zijn, wat onze werkwijze is en wat de voordelen zijn van onze dienstverlening.

Het efficiënt en gebruiksvriendelijk verstrekken van informatie rondom het inschrijfproces zal blijvend onze aandacht hebben en dus ook regelmatig worden verbeterd. Zo wordt op korte termijn onder andere de informatieverstrekking rondom ons verzuimbeleid verhelderd.

Wij danken alle payrollmedewerkers hartelijk voor hun feedback!