De tevredenheid van onze opdrachtgevers nemen wij uiterst serieus. Gezien het feit dat wij veel waarde hechten aan feedback waarmee wij onze dienstverlening kunnen verbeteren, sturen wij hen jaarlijks een klanttevredenheidsonderzoek. Graag delen wij de resultaten hiervan.

De elementen die aan bod kwamen: 1) Dienstverlening, 2) Prijs/kwaliteit, 3) Bereikbaarheid, 4) Communicatie, 5) Contactmomenten, 6) Reactiesnelheid, 7) Deskundigheid en 8) Kwaliteit van het advies.

Tevredenheid: 8,0

Het algemene tevredenheidscijfer van zowel onze inleners als onze intermediairs resulteerde in het cijfer 8,0. Van het totaal aantal respondenten ontvingen wij van 60% een uitmuntende score (hoger dan 8).

Meest sterke elementen

  • Service
  • Klantvriendelijkheid
  • Kwaliteit vraagbeantwoording
  • Snelheid handelingen

 

Concrete acties

Ondanks het feit dat het algemene tevredenheidscijfer van een 8,0 een nette score genoemd mag worden, blijven we kritisch naar ons zelf kijken en is er genoeg ruimte voor verbetering.
De ontvangen verbeterpunten hebben ons zodoende direct aangezet tot het formuleren van een aantal concrete acties:

  • Relatiebeheer
    Gedurende het jaar zullen er diverse initiatieven worden ontplooid ter verbetering van het (persoonlijk) contact met onze klant. Denk aan de organisatie van een halfjaarlijkse actualiteitenseminar en jaarlijkse evaluatiegesprekken.
  • Informatieoverdracht
    Onze werkwijze o.g.v. het delen van informatie rondom veranderde wet- en regelgeving (veranderde minimumlonen, cao-wijzigingen et cetera) wordt aangescherpt.
  • App flexportal
    Ter verbetering van het gebruiksgemak is er sinds mei van dit jaar een app beschikbaar van Flexportal, ons online urenportaal.
  • Met de ontwikkeling van een nieuw softwarepakket kunnen documenten en contracten in de toekomst nog sneller gegenereerd worden, zodat efficiëntie en gemak wordt gewaarborgd.


Wij danken alle opdrachtgevers hartelijk voor hun feedback!